termosmugg


åhlens

En sak som jag äger och uppskattar till tusen är en termosmugg. Min kommer från åhlens och kostar 75kr, så värt! Den håller värmen som en isbjörn men håll den inte upp och ner för då läcker den, och det vill man inte. Och faktiskt så heter det termosmugg så det är nog meningen att man ska hålla i den. Men alla andra te-fanatiker (eller kaffe, eller varm oboj, whatever you like) så är detta en bra investering.

Har plugg att göra idag, tyvärr, och båda mina föräldrar har insjuknat i någon magsjuk-trött-feber-frossa-huvudvärk-virus så jag får leka doktor. Är dock ingen bra så vi får se hur detta går. En rolig nyhet är att jag ska börja vara barnvakt till jordens charmigaste unge. Mitt kusinbarn som är så söt. Ser fram emot det, dessutom är du ju alltid bra med extra pengar! NU ska jag plugga och pallra mig iväg till en vän för mer plugg. ♥

Kommentarer
Postat av: Herr Kurt Knasig

VARNING! Termosmugg är en farlig investering. Risken är stor att man börjar missbruka någon av dessa drycker, vilket kan leda till ofta upprepade toalettbesök, vilket i sin tur kan leda till irritation hos både ägaren av ovanstående artikel och dess omgivning.



Som tur är har forskning bevisat att vi måste ta en del risker i livet, vilket resulterar i att alla borde köpa en termosmugg.

2010-03-17 @ 17:31:39
URL: http://humlesurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0