Amanda Tanen Sommers


ur Ugly Bettys "All the World's a stage"

Blev totalt kär i Becki Newtons (som hon egentligen heter) outfit i senaste avsnittet. Vippig kjol, randig tight t-skirt, vit fräch kavaj med markerade axlar, brett skärp, liten väska, söt hatt och rosa klackar. underbart.
Skulle gärna kopiera och gå omkring i vårsolen. Amandas/Beckis kläder brukar vara riktigt snygga, skulle kunna ha på mig nästan alltihop. Det är bara fem avsnitt kvar i hela Ugly Betty, riktigt tragiskt! Men vem vet, de kanske hinner ändra sig. Liten chans, väldigt liten, men ändå.


Jag då, jag är fortfarande sjuk. Men tror att jag är lite bättre, om jag ligger ner. Står jag upp får jag frossa. Så typiskt, skulle på en väns födelsedagsfest ikväll och bio imorn. Men det finns inget som säger att det inte kan vända helt plötsligt. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0